16 januari 2009

Rum No 7





I en liten stad på Småländska Höglandet ligger en liten mysig butik som heter Rum No7.
Det är verkligen en butik i min smak, de har mycket fint inom inredning och presentartiklar. Dessa två små söta Maileg kaniner, bodde tidigare i butiken Rum No7, men har nu fått flytta hem till mig istället.
Vad gäller min blogg och dess namn, så har jag inte bestämt hur jag ska göra ännu, men tack för alla tips och råd. Tillsvidare så får bloggen behålla sitt namn, så får vi se hur jag känner sen när vi fått tillträde/flyttar till huset.
TREVLIG HELG!

6 kommentarer:

Stina sa...

Så fina de är. Fina färger.:-) Kram

by.hårenberg sa...

Hej svejs! Vilken sötblogg du har! till och med en blogg från smålandsskogarna, precis som jag! Kommer snart att kika in igen på allt vackert och mysigt du visar! Kramar i massor// la petite perle!

Lantliga drömmar sa...

Vilka söta små kaniner!

Tack för dina snälla ord!
Jag har en digital systemkamera, en Canon EOS 350D, men jag borde få in den på service, för det är en massa damm inne i kamerahuset, så jag blir så irriterad när bildkvaliteten blir så dålig... Men annars är jag nöjd med den! :)

Ha en skön helg!

Anonym sa...

Hejsan svejsan!

Vad sota kaniner som fick folja med hem.

Roligt med flytt, nar flyttar ni?
Aldrig roligt att packa bara.
Jag har flyttat 22 ganger i mitt liv sa jag vet!!!!!

Ha en trevlig helg!

Kram Bodil.

Ett hus i vitt sa...

Åh de var söta :-). Grattis till huset, åh så spännande!! Mina vinterkaniner som du frågade om är ca en meter långa och kostar 560 kr. Jag har en mindre variant som är ca 50 cm som kostar 430 kr. Om du är intresserad av att köpa, hör av dig till mig på mailen, etthusivitt@live.se. Kram, Anette

Gnistrande snö sa...

Hej,

så kul att hitta hit!
Vilka rara små kaniner och så spännande med nytt hus. Här kikar jag gärna in igen.

Kram