14 oktober 2010

Höst





Nu är det höst, vill jag lova.

Här händer det visst inte så mycket. Har ingen inspiration till att blogga just nu. Därför har bloggen blivit vilande och kommer nog att fortsätta vara det ett tag till som det känns som just nu i alla fall. Det är så mycket annat som är viktigare just nu och jag måste prioritera min familj och barnen speciellt i första hand. Men jag fortsätter att inspireras av mina favoritbloggar, kikar in hos er då och då för att se vad ni har för er. Kommer tillbaka när jag känner att jag har något att visa eller när det helt enkelt känns roligt att blogga igen.
På återseende...




6 kommentarer:

Åsa sa...

Tittar in här då och då :-)

Lantliga drömmar sa...

Hej!

Tack snälla du! :)
Ja, det är verkligen en enorm, ofattbart stor gåva det lilla liv som växer inom mig! Alla barn är gåvor och mirakel, de bara kommer till oss på olika sätt...! :)

Hoppas allt är bra med er och att ni får njuta av juletiden som närmar sig!

*kram*

Åsa sa...

Oj! Men! Stooooort grattis!! Så fantastiskt roligt med en nummer tre. När är det dags?

Ett hem på landet sa...

Nej, nej, nej...vi väntar INTE ett tredje barn. Vi är så nöjda med de båda vi har.

Åsa sa...

Åh... Förlåt misstaget :-)

Lantliga drömmar sa...

Tack kära du! :)