24 april 2014

BULTANDE HJÄRTA



Tänk så roligt det är att titta in på Erikshjälpen Second Hand. Man vet aldrig vad man kan hitta för roligt bland alla prylar och pinaler som människor av godhet lämnat in där för att de tröttnat på dem eller inte längre har användning för dem. Dessutom går ju pengarna till välgörande ändamål . Känns bra tycker jag! För några dagar sedan gjorde jag ett riktigt fynd där. Jag hittade en keramik mugg från Västergårdens, en Bultande Hjärta-mugg för ynka 5 kronor. Den var ju bara helt enkelt tvungen att få följa med hem. Nu står den där så fint på köksbordet med en av vårens vackraste bukett med vitsippor som stora dottern och jag plockade på vägen hem från förskolan igår.

4 kommentarer:

Bodil sa...

Underbar mugg och så himla fint med vitsippor. Det saknar jag här för det är ju liksom vår när man ser vitsippor.
Ha en fin dag!
Kram Bodil.

HönaPöna sa...

Att fynda på second hand är bra på många sätt...! Och vad fint det blev med vitsippor i muggen. Gillar!

Hem och Lycka sa...

Men oj vilket fantastiskt pris! kram Mia

promenader på landet sa...

Hej Anna, hoppas allt är bra mer er! Vilket fynd med muggen och så vackert med Vitsippor i :) Ha det gott kramar från Maria