25 september 2008

Utmaning

Har blivit utmanad av Tårtsmulan med bloggen Borta bra men hemma bäst.

5 saker i garderoben:

* Jeans

* Toppar

* Koftor

* Tåstrumpor

* Linnen

5 saker i frysen:
* Blåbär

* Kantareller

* Köttfärs

* Bröd

* Kycklingfilé

5 saker i bilen:

* Bilbarnstol

* Tuggummi

* Isskrapa (vintern kan komma och överraska fortare än man tror)

* Solglasögon

* Våtservetter

5 saker i handväskan:
* Plånbok

* Lypsyl (är i det närmaste beroende)

* Mobiltelefon

* Kamera (har alltid med mig kameran vart jag än ska)

* Nycklar


Vet inte riktigt vem jag ska skicka utmaningen vidare till, utmanar därför alla er som tycker det är roligt med utmaningar och inte redan har gjort den här utmaningen.

2 kommentarer:

Kristin sa...

Hej du! Ha ha, jag skrattade när jag läste den där listan... jag har närmast kopierat dina listor inser jag när jag försöker klura ut mina egna svar på dessa frågor. Särskilt lypsyldelen. Jag är helt klart beroende och om jag typ skulle varit med i Robinson (när det begav sig) så hade min personliga sak varit mitt lypsyl! :-)

Hoppas ni får en bra helg. Det ÄR kyligt här nu om kvällarna så isskrapan borde nog snart få användas tror jag...

Kram K

Anonym sa...

Vad kul och få veta lite mer om dig :)

Kram!