23 december 2008

God Jul


Härmed vill jag önskar er alla underbara bloggvänner en riktigt
GOD JUL
& ett
GOTT NYTT ÅR
Samtidigt vill jag berätta att jag har en hemlighet, en underbar julklapp till vår familj. Men vad det är kommer vi att hålla för oss själva ett tag till, så det avslöjar jag inte här och nu. Men snart, snart så ska jag berätta det här i min blogg, vill bara suga på karamellen ett tag till. Men jag kan avslöja så mycket som att 2009 kommer att bli ett år i förändringarnas tecken.
KRAM

10 kommentarer:

helenesskolsida sa...

Kan ana vad ni har för hemlighet, får kika in senare och se om jag hade rätt :-)

God Jul tillbaka!

Kram/Heléne

Villa Nordåker sa...

God Jul!

Malin

Sara Mårtensson sa...

Spännande!!

Önskar er en God Jul!!

Kram Sara

Saga sa...

Åh spännande! Fanns bara en sak som ploppade upp i skallen direkt ;) bara vänta & se!

God fortsättning!

Satu

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig och din familj en god fortsättning på julen :)
Jag hoppas att ni har haft en riktigt mysig julafton.

Nu blev jag otroligt nyfiken på vad det är för hemlighet du bär på ;)
Jag har mina aningar!

Kram!

Veronica sa...

Jag tror jag vet ;o) Grattis till hemligheten*

Hoppas du fåer en fortsatt fin julhelg!

Kram Veronica

Eddan sa...

Men hallå där, nu gör du mig nyfiken!!

Hoppas att du snart stillar min nyfikenhet, även om jag kanske kanske har en aning om vad som är på G ;-)!

Kramar från Anette

Lantliga drömmar sa...

Jag gissar vad ni kan ha för en hemlighet :-) Ska bli spännande att se om en tid om jag har rätt!

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
Kram!

P.S. Dinä ängel är jag också nyfiken på att se ;-)

Lantliga drömmar sa...

Din ängel alltså...
Har för bråttom :-)

Anonym sa...

TACK :)
Jag har lite svårt att förstå att julhelgen passerade så fort som den gjorde men mysigt har vi haft :)

Önskar dig och din familj ett riktigt mysigt nyår och ett GOTT NYTT ÅR!!!

STOR KRAM vännen!