14 april 2008

Blogg under uppbyggnad

Oj va roligt att så många redan har tittat in i min blogg, trots att den bara har funnits i några få dagar. Tack för era gulliga kommentarer, jag blir så glad!

Ni får ursäkta röran! Eftersom bloggen är nystartad, så är den ännu under uppbyggnad och det kan hända att det ser lite tokigt ut ibland när ni tittar in, men då är det bara jag som håller på och ändrar lite på bloggens utseende mm.

Så småningom kommer jag naturligtvis också att visa bilder och skriva lite mer intressanta saker (hoppas jag att ni kommer att tycka).

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din snälla kommentar.
Hoppas allt är bra.
Kram Tårtsmulan

sommar-rummet sa...

Det här fixar du ska du se... KRAM

Maria sa...

Alltid spännande med en ny blogg!

Anonym sa...

Hallå hallå!
Puh! Då var det slut på denna arbetsdag.

Det stämmer att spegeln är från Ellos, jag är så nöjd med den.Det ska egentligen sitta en liten hylla nertill på spegeln men vi har en dörr som öppnas mot spegeln och då är det risk för att den slår emot hyllan.

Spetsen, på den lilla hyllan i hallen, satte jag dit med hjälp av häftstift.

Kramar Tårtsmulan

Lantliga drömmar sa...

Ska bli så kul att se din nya blogg! Eller ja, jag är ju här redan, men sedan då du fått den ordning du vill på den! ;-)

Ha det gott!

Pernilla sa...

Tack för välkomnandet. Ska bli spännande att följa din blogg också. :-D Himla fina saker du köpt från Vinklar och vrår.
:-D