26 april 2008

Prickigt & fint!






Idag tänkte jag visa er stolsdynan som vi har i sonens TrippTrapp. Den är av märket Polkadot design, brun med vita prickar och jag har köpt den från Likasom, som är en mysig liten webbshop. Stolsdynan består av sits, rygg och sidokyddar (sidokuddarna är ej med på mina bilder), som i takt med att barnet växer kan plockas bort. Ytan är plastad så den går lätt att torka av.

TrippTrappen är för övrigt köpt begagnad på blocket. Den var vit ochså charmigt sliten, så jag föll pladask.

16 kommentarer:

Stina sa...

Vilken fin...både dyna och stol.:-) Kramis

Anonym sa...

Åh va snygg dyna! Älskar prickigt!
Kul med en ny bloggare också!
/K

Anonym sa...

Vilken söt stolsdyna och så praktiskt att det är plast om så att det enkelt går att torka av.

Jättesöt stol, förstår att du föll för den.

Kramar

Hem och Lycka sa...

Åå, jag älskar brunvitt, såå snyggt! kram!

Jes/Vita villa vila sa...

OJ vad jag är glad som hittade din underbara blogg! Första gången här - men garanterat inte den sista!!!

Å en sådan dyna skulle jag med vilja ha till sonens tripp-trapp ♥ Älskar polkadot!

Å nu blev jag såå glad över att hitta ännu en urmysig blogg!

KRAM Jes

På min gatan i stan sa...

Urgullig! :-)

Kram!

Unknown sa...

Hej Anna

Vad roligt att du vart nöjd med stolsdynan och vilka fina bilder !

Vi har länkat till din blogg från butiken då många kunder gärna ser produkterna i en hemmiljö. Meddela oss via mail om du inte vill vara med på blogglistan.

Hälsningar Sara & Jenny
likasom.com

A home far away sa...

Vilken härlig kombination!

Kram från Singapore

Maria sa...

Gud så söt! Är helt galen i prickar!!

sommar-rummet sa...

Hej! Fin stol och dyna! När våra barn va små va det plast stol som gällde... Ha det gott i Valborg! KRAM

Hem och Lycka sa...

Bara roligt att kunna hjälpa till, härligt att du får ditt zinkhus! Törs garantera dig att du inte blir besviken ;-) kram!

Jes/Vita villa vila sa...

Tack för dina goa ard om vårt sovrum! Blir så glad så ♥

Hoppas du njuter av en mysig valborg!

/J

SOFIE sa...

Åh verkligen jätte söt! =) Både dyna och stol =) Visst är det härligt med alla vårblommor? =) *lycklig* Massa kramar!!

Lantliga drömmar sa...

Tripp trapp stolar är så härliga, och jag som gillar brunt blev riktigt förtjust i dynan! :-)

Ha en härlig helg!

LOPPISLIV sa...

Jättefin dyna...prickigt är så gulligt...tänk vad det har förändrats sen mina var små och satt i tripp trapp stol...då var dynorna inte alls fina...utan man fick sy i annat tyg själv....Ha en härlig lördag...Kram Paula

Moodboardwithflowers sa...

Å polkadot är såååå sött!