11 april 2008

Välkommen till Ett hem på landet!

Om inredning i gammal, lantlig och vit stil, kombinerat med livet som småbarnsmamma.

Jag som skriver här är en Smålandstös, gift med mannen i mitt liv och mamma till världens finaste lilla pojke.

Jag älskar heminredning, lantligt och vitt, som skapar ett ljust och harmoniskt hem. Tycker om loppisfynd och gamla grejer, samt att pyssla, måla, dekorera, sy och tillverka egna saker.


Min ambition är att vårt hem ska vara personligt inrett, utifrån saker som vi tycker om och som får oss att må bra. Hellre lite för lite prylar än lite för mycket. Ordning och reda ska råda, förvaring är A & O, då jag är övertygad om att röra och saker i överflöd får oss att må dåligt.

Hoppas att du ska trivas här i min blogg!
Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!

6 kommentarer:

Vi sa...

Lycka till med nya bloggen!!

Kram Annica

Anonym sa...

Vad kul och spännande med din nya blogg.
Lycka till!
Kram Tårtsmulan

Lotta sa...

Lycka till!

Ha en härlig helg!
Kram
Lotta

Smått och gott hos Lina sa...

Lycka till med nya bloggen. Ska bli kul att följa den.

Trevlig helg.
Lina

sommar-rummet sa...

Lycka till med bloggen! KRAM

Lantliga drömmar sa...

Kul med ny blogg, lycka till! .-)

Kram!