15 oktober 2008

Flyttfåglar


Idag fick jag se höstens första flyttfåglar, de flög så fint i ett V på himlen på väg mot syd och varmare breddgrader. Nu är det verkligen höst. Är det fler än jag som tycker att det är svårt att fotografera inomhusbilder så här års? Är det en gråmulen eller regnig dag så blir det så mörkt inne och bilderna kommer inte till sin rätt. Men va gör det om hösten är mörk och grå, det bästa med den är ju att när den är slut så kommer julen och lyser upp tillvaron. Det ska bli så härligt, jag älskar julen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert tycker jag men ack så vemodigt när fåglarna säger adjö för detta år.

Jo jag håller med om att det är svårt och fotografera inomhus nu, det blir inga bra bilder alls tycker jag.

Åhh jul...om det ändå vore december månad nu :) Men det är bara ca 1½ månad kvar nu :) Hur ser din jul ut inredningsmässigt? Har ni en röd traditionell jul eller är ni mer för en vit jul?

Kram!

Anonym sa...

God morgon!

Du har något att hämta hos mig :)

Kram!