8 oktober 2008

Shopping från Elsas Hem







Nu har varorna som jag bestälde från Elsas Hem kommit. Ååå, så spännande det är att öppna paket, jag är barnslikt förtjust i det och att shoppa via nätet är ju hur smidigt som helst. Lilleman hjälpte mig glatt, fast han var nog mer intresserad av av själva öppningen än det som var innuti. Har inte lyckats påverka honom med mitt inredningsintresse ännu, hi, hi, men att öppna paket älskar han. Denna gången hade jag bland annat beställt överkast Alexander av märket Green Gate till lillemans växasäng. Det blev hur fint som helst på Lillemans säng, var faktiskt ännu bättre i verkligheten än vad jag hade förväntat mig. Superduper fint!!! Så nu i eftermiddag har vi haft mysstund och läst böcker i Lillemans säng på det nya överkastet.

12 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Vilket fint överkast du köpt! Kan tänka mig att det passar utmärkt på grabbens säng!

Fötterna till bokhyllan sågade jag (läs maken) till av några klossar. Delade dem först tvärsöver, och ställde sedan in en 10 graders lutning på cirkeln och kapade lite så de blev sådär sneda. Hoppas du förstår hur jag menar.. :-)

Ha det gott!

PiaMaria sa...

Jättefina överkast!!

Din blogg är jättefin annars också...hit kommer jag gärna igen!

kram PiaMaria

Stina sa...

Superfint...och det här under också.:-) Puss

Unknown sa...

Vad fint det kommer bli! :)
//Hilde

Erika sa...

ack vad glad jag blev över ditt inlägg. Du har en jättefin blogg du med. Jag väntar även jag på lite saker från elsas hem. Visst är den butiken underbar. Skulle kunna shoppa alltihop :-)

Kram
Erika

Anonym sa...

Tusen tack!

Jättefint täcke, förstår att du blev supernöjd.

Kram Bodil.

Anonym sa...

Tack tack :)

Jo visst tror jag att massagen kommer att göra mig gott. Idag kan jag tala om att det känns som om jag blivit överkörd av tåget...mörbultad och öm överallt...hihihi...

Men vad är det här för massa fint du visar i inlägg efter inlägg...jag vill ju också ha då förstår du ;) Habegäret är väldigt stort just nu :)
Det finns så mycket fint både hos Fridas gård och Elsas hem.

Kram!

Hem och Lycka sa...

Blev verkligen kanonsnyggt, gillar Greengate skarpt.. kram!

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir och höra det :)

Jag hoppas allt är bra med er?

Tänk så fort helgerna går, dax att jobba imorgon igen.
Hur känns det för dig att arbeta igen?

Kram!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Tack snälla du för din gulliga kommentar hos mig :)
Så fina saker du har beställt! Alltid lika kul att få öppna paket :)
Ha en bra dag!
kram!

Nicole sa...

Vilket härligt täcke! Greengates överkast för pojkar är ju så härligt tidlösa, så man kan använda dem många år.
Vår lilleman ska nog också få ett liknande småningom =). Lycka till i utlottningen!

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar var du köpt den superfina "stjärn"-kudden??

Kram o tack för en fin blogg:)