18 oktober 2008

Mysig lördag

Någon som är sugen på nybakta bullar?



Idag har det varit en helt underbar lördag. Det började med loppisbesök, där jag fyndade lite saker (se nedan). De hade börjat plocka fram julsaker på loppisen och bjöd på kaffe och pepparkaka. Mysigt! Därefter åkte jag hem och bakade bullar. Undertiden satte jag på en CD med julmusik. Det gick så lätt att baka medan jag gnolade med i de underbara julsångerna. Kalla mig gärna knasig, jag vet att jag är en speciell människa som lyssnar på julmusik så långt innan jul. Men julen är den absolut underbaraste tiden på hela året och min kärlek till julen är inget jag sticker under stolen med, det bjuder jag på istället!


Handukar


Bakformar


Bricka


Önskar er alla en fortsatt trevlig helg! KRAM!

4 kommentarer:

Eddan sa...

Hejsan! Vad härligt med nybakta bullar. Tänk om man ändå kunde ta sig i kragen och baka någon dag.
Ingen snö än, det som kom förut har försvunnit men det verkar som om det ska bli snö nästa söndag
:-( (och det som är min födelsedag och allting). Brukar alltid vara snö då men hade hoppats att jag skulle slippa i år.
Hoppas du får en fortsatt fin helg!
Kram från Anette

Anonym sa...

Jag kommer på direkten för de där bullarna ser supersmarriga ut :)

Julen ja, den mysigaste tiden på hela året :)
Jag var på coop forum igår och de hade plockat fram mycket julsaker, det var så mysigt och gå runt där bland alla tomtar :)
Rusta ska tydligen också ha plockat fram allt sitt.

Vilka fina fynd du har gjort!!!
Jättefina handdukar. Kakformarna är så mysiga att ha värmeljus i. Brickan är helt underbar, jag älskar silverbrickor :)

Trevlig lördagkväll.
kram från en stor julälskare!!!

Millas hem sa...

Fina loppisfynd du gjort!
Gillar handdukarna och bilden nedan med flyttfåglarna var helt kanon!
Kram Camilla

Anonym sa...

Ja tack! En bulle skulle vara gott! :)

Fina fynd du gjort!
Ha en skön helg!
kram från Kajsa