3 mars 2009

Utmärkelse

Tack snälla Åsa med bloggen Borta bra men hemma bäst, för denna fina utmärkelsen! Du ska veta att jag blev glad och jag tycker så mycket om dig och din blogg. Visst är det konstigt att vissa människor känner man starkt för och det känns som om man hade kännt dom hela livet, trots att man bara har pratat med varandra via nätet och via deras bloggar, men aldrig träffats i verkliga livet. Vad beror sådant på?



Det finns så många härliga, fina och inspirerande bloggar där ute, därför vill jag skicka utmärkelsen vidare till alla er som brukar titta in hos mig i min blogg.


6 kommentarer:

Kristin sa...

Hejsan Anna, jag har inte glömt dig, att du skulle få reportaget av mig, men jag har haft så himla mycket för mig den här veckan så jag har inte haft tid. Det kommer... jag lovar!

Kram och grattis till dina fina utmärkelser!

IKT i min vardag sa...

Hej!

Jag såg att du precis köpt hus, grattis! Läste dina inlägg från långt tillbaka och såg att ni, precis som vi, letat efter hus länge. Vi har inte hittat vårt än, men har precis varit med i en budgivning där vi nästan vann. inte var det drömhuset i mina tankar (trähus på landet med massor av vitmålad pärlspont). Nej, det var 70-tal så långt ögat nådde, men allt annat stämmde så jag blev besviken när det inte gick som vi ville. Nu blir det flytt ändå till en stor fin lägenhet...så länge ;)

Nej nu ska jag inte tråka ut dig med en roman. Var kul att kika in här.

Kram Linda

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig :)

Lycka till!!

Anonym sa...

God morgon vännen!

Nu blev jag riktigt rörd över dina ord :) Tack vännen!
Ja visst är det konstigt det där att man med vissa klickar direkt och det känns som om man har känt varandra väldigt, väldigt länge trots att man inte ens har träffats mer än över nätet. Så känner jag för dig också :)

Hur går det för er med huset?

Kram Åsa

Anonym sa...

Hallå vännen!

Hur går det för er med det nya huset?

Kram Åsa

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig och din familj en riktigt GLAD PÅSK :)

Kram Åsa