14 april 2009

Vår och 1 års jubileum!

Oj, oj vad länge sedan det var jag gjorde ett inlägg här i min blogg. Det har varit så otroligt mycket att göra med vårt hus sedan vi fick tillträde där, samt att det har hänt en hel del andra saker i vårt liv. Jag har helt enkelt inte haft varken tid eller inspiration att hinna med bloggen.
Men nu är våren här, visst är det härligt. Bilden är tagen i vår trädgård. Det är så underbart att ha ett eget hus nu. Vi trivs verkligen jättebra här. Har bott här i snart en månad och visst har det varit mycket renoverande, men nu är i alla fall de projekten vi påbörjade innan vi flyttade in i hamn. Känns skönt, för fler projekt kommer det att bli framöver, även om vi tar en liten bit i taget. Jag lovar att jag ska uppdatera bloggen lite oftare nu framöver. Jag kommer inom det snaraste att visa bilder från vårt sovrum, från Lillemans rum, samt från badrummet. Så håll utkik ni som är nyfikna.



För några dagar sedan firade min blogg 1-års jubileum. Det var den 11 april 2008 som jag skrev det första inlägget här. Tänk så många bloggvänner jag har fått och så mycket positiv feedback, samt massor av inspiration från många av er där ute. Hoppas att ni fortsätter att beslka min blogg även i fortsättningen!



4 kommentarer:

Stina sa...

Hej gumman!

Måste säga att du gav ett sådant gulligt svar. Kramis Stina.:-)

Lantliga drömmar sa...

Grattis till 1-års jubileét! :)

Härligt nu när det blir vår! Här regnade det hela dagen igår, och oj så mycket snö som försvann då! Underbart! :)

Noga Utvalt sa...

Vill börja med att tacka för inlägget i mon blogg. Jag är ny i bloggvärlden och blir jätteglad när jag får inlägg! *ler*

Det e spännande med renoveringar! Vi har oxå projekt hela tiden...badrum och tvättstuga står överst på listan.Det e mycket svett och tårar, men det är ju såå roligt sen när det blir klart och man då har fått huset precis som man själv vill!
Nu när våren och sommaren är på intåg är det underbart med hus!

Ha det gott i det fina vädret!
Kramar!

Kristin sa...

Hej du! Jag SKA kopiera bilderna på reportaget åt dig... förlåt att jag inte gjort det tidigare. Nu har jag i alla fall färgkopiator tillgänglig på jobbet så då slipper jag scanna... men det blir nästa vecka då min man har ryggskott/diskbråck nu och är typ som en planka och inte kan något...

Kram och ha en bra helg
/Kristin