13 oktober 2009

Dop

Vår underbara dotter och Lillasyster döptes i början av oktober. Det var den första riktigt ruskiga hösthelgen, regnet öste ner nästan hela helgen, men under dopet lyckades några solstrålar att tränga igenom alla mörka moln. Dopet blev verkligen en fin och minnesvärd högtid som vi bevarar djupt inne i våra hjärtan!
Jag tänkte att jag skulle dela med mig av några bilder från dopet. Jag har valt att vara lite mera personlig än jag brukar vara, brukar ju inte visa bilder av oss i familjen, men idag gör jag det. Alla foton i detta inlägg är tagna av Kristin Fägerskjöld!
TACK snälla du, bilderna var såååå fina! Vi är så glada att du ville agera fotograf på dopet!
Visar här ett axplock av alla fina bilder Kristin tog i kyrkan, kan varmt rekommendera andra att anlita henne som fotograf, hon är riktigt duktig!!!














Storebror häller upp dopvattnet


Vår underbara prinsessa




10 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är verkligen en liten prinsessa er dotter, så söt :)
Storebror är också en stilig kille med skjorta och slips :)
Jättevackra foton!!!

Kram Åsa

promenader på landet sa...

Förstår att du känner dig lycklig över att ha haft ett så vackert dop för din söta lilla tjej! Må så gott! Stor kram från Maria

Anna sa...

Härliga bilder!

Kram Anna

Kristin sa...

Hej Anna! Är så glad att ni fick bilderna och blev nöjda, efter strulet med CD-skivorna. Det är ju alltid lite nervöst att veta om mottagaren gillade bilderna eller ej, de går ju inte att "ta om" så att säga...

Tack än en gång för att jag fick förmånen att komma och fota hos er, denna speciella dag, och föreviga några ögonblick. Era barn var så underbara och gjorde stort intryck på mig!

Kram igen!
/Kristin

Stina sa...

Men vilka goa ungar du har. De där skulle man vilja krama.:-) Kramis

Engelska Villan sa...

Å, vilken liten söt prinsessa! :)
Kanonfina bilder, håller med dig!
Kram Anna

Anonym sa...

Det är tur att vi är fler som har jullängtan ;)

Kram Åsa

Gårdsromantik sa...

Vilken ljuvlig prinsessa!

Såg att du letade House doctors blommiga burkar - de är på väg in till min butik - om du inte hittat dem redan:-)

Kram Maud

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig och din familj en riktigt mysig helg!

Kram Åsa

Snövita drömmar sa...

Kollade in här, super fina bilder du tar! Ha en jätte bra dag!