19 oktober 2009

Mulet och grått...

...och regn i luften är det idag. Riktigt höstrusk!
Vi håller oss inomhus idag och myser, barnen och jag. Det är det som är skönt med hösten att med gott samvete kunna välja att stanna inne. Krypa upp i soffan under filten och dricka the och tända ljus. Men är det soliga fina höstdagar är jag gärna ute, luften är så härligt klar och lätt att andas på hösten och det är skönt att få krypa in i en tjock tröja.




Visar lite bilder från Lillemans rum. Tycker om att inreda med bokstäver och ord.









7 kommentarer:

Stina sa...

Så gulligt, och vilken söt spis.

Ja, jag gillar hösten, när man kan sitta inne och mysa.:-) Kram Stina

promenader på landet sa...

Vad jättefint ni har det i barnrummet och vilka mysiga ord! Kram Maria

Lisa sa...

Vad fint! Jag håller med om att det är mysigt att vara inne och kura ibland.

Kram Lisa

Anonym sa...

Visst är hösten skön på det viset att man kan få krypa in och bara vara, kravlöst på något sätt :)
Tyvärr gillar inte jag mörkret :(

Vilket mysigt rumm lilleman har :)
Där trivs han som en prins kan jag tänka mig.

Kram Åsa

Kristin sa...

Hejsan Anna! Jättemysigt!!!! Jag har den där brukapostlådan i rött till mina barn. De är helt underbart söta, tycker jag. Härliga bokstäver också - var har du hittat dem, Village?

Du, hade du några nummer på de där fotona så ska jag göra dem i svartvitt åt dig! Hör av dig så fixar jag det!

Anonym sa...

Kikar in och säger hej och att jag saknar dina mysiga inlägg :)
Jag hoppas att allt är bra med dig och din familj.
Snart är din och min favorithögtid här :) Har du börjat förberett något?

Ha det så jättebra.
Kram Åsa

Anonym sa...

Du har något att hämta hos mig :)

Kram Åsa