24 november 2008

Utlottning

För ganska länge sedan lovade jag att det skulle bli en utlottning här i min blogg. Jag har inte glömt mitt löfte även om det tog tid, så här kommer äntligen min lilla utlottning. Vinsten är enligt bilden, en otroligt söt, scrappad tändsticksask med texten "En ask fylld av ljus...", samt två bakformar med värmeljus.



För att vara med i utlottningen så gör ni så här:
1. Länka till "Ett hem på landet" med bilden ovan.
2. Skriv en kommentar till detta inlägg.
3. Har du ingen blogg så skriver du en kommentar och skickar mig ett mail.
Utlottningen pågår till måndagen den 1 december kl 24.00.
Önskar er en mysig måndagkväll!
♥KRAM♥

15 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så söt tändsticksask :)
Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar till dig.

kram!

Kristin sa...

Hej du! Jag vill så klart vara med och tävla om det jättesöta "kitet"! Lägger upp bilden på min blogg nu.

Hoppas ni har det bra i vintervädret och kanske varit ute och åkt lite pulka i helgen?

kram från Kristin

Dalatorpet sa...

Åhh hej vad kul att du hittade till mig :-) goa småland där har jag bott en gång i tiden

Stina sa...

Bamsekram gumman. Jag är så trött så jag vet inte vem jag är...typ.;-)

Annika sa...

Tack snälla för din kommentar hos mig. Det värmer....:) Vilket fint pris du skall ge bort på din utlottning.
Ha en bra kväll
Kram Annika

LillaFlisan sa...

Vilken söt liten tändsticksask!!
Klart jag vill vara med och tävla!!

Kram

Flisan

Ingela la la sa...

Vad kul att du hittade till mig, och tack för tipset!

Klart jag vill vara med och tävla. Jag har länkat på vänsterkanten.

Ha en bra kväll!

Vecka - Vecka sa...

Vad roligt, är också med och har länkat!

Kram, Lotta

Vera sa...

Vill gärna vara med på din utlottning. Så söt tändsticksask....

Malin

Anonym sa...

Tack så jättemycket :)
Ja tänk så många goa och mysiga människor man har "mött" i bloggvärlden, inklusive du :)
Det är jätteroligt!

kram på dig!

ANNIKA sa...

Är med och hoppas på tur....
mejlar min adress ifall????
Kram ANNIKA...

Fru Bes Blogg sa...

Hej!

Nu när jag ändå är här så kan jag vara med och tävla!!

Ja visst hade det vart mysigt med snö på advent, eller helst hela december, med jag tycker oddsen har blivit dåliga även i mellersta Dalarna också, tyvärr!

Så du är från Småland, då har du den där mysiga dialekten :-)

Ha en bra dag!
/Fina

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Jag säger detsamma, vilken mysig blogg jag hittade :-)
Vilka fina julstrumpor du har sytt, vet inte om jag vågar mig på det än.. måste nog träna lite till med symaskinen.

Vill gärna tävla om de fina priserna!! Länkar på högerkanten av min blogg!

Kram Sara

Unknown sa...

Vilken söt liten tändstiksask. Klart att jag vill vara med och ta en lott om den.
Lägger även upp din bild på min sida och länkar.
Kram Lotta
Lottar ut lite till scrapp just nu :)

Villa Carl Larsson sa...

Vilken otroligt fin tändsticksask. Jag vill ju gärna vara med och tävla om den och länkar till tävlingen från min blogg. Kram