24 augusti 2008

Det lackar mot jul

När sommaren lider mot sitt slut och hösten börjar komma smygande, då börjar jag få en sådan härlig jullängtan. Jag är en sådan konstig person som älskar julen och allt som hör den till. Jag kan lyssna på julmusik året om, planera julklappsinköp mm flera månader i förväg. Det finns helt enkelt ingen tid på året som är så härlig som juletiden, det bara är så. Vet ni vad? Idag är det exakt 4 månader kvar till julafton, det ni!!! Nu tycker säkert flera att jag är en riktig konstig prick, men det bjuder jag på. Hoppas att ni vågar komma tillbaka och fortsätta läsa min blogg, trots detta julinlägg.
KRAM KRAM



Bilden är tagen vintern 2007

6 kommentarer:

Stina sa...

Nämen lilla kråkan min...inte påminna mig om snön.
Hugamejsan...:-)
Fast det är bra mysigt då i de mörka kvällstiderna. Kramis

-- sa...

Jag har inget emot julinlägg :) Jag längtar också, det gör jag året om. Ha en bra dag! Kram Maria

Kristin sa...

Ha ha, äntligen en som börjar tidigare än jag med att tänka på julen... fniss! Jag brukar börja i september...

Jättefin vinterbild, är det där ni bor (eller runtomkring)?

Jag har en sak till dig på min blogg som jag hoppas du blir glad för! :-)

/Kristin

chase sa...

Julen är härlig, särskilt om man är heminredningsintresserad. Fin blogg!

Mamma Anka sa...

Du är inte knasig som längtar efter julen.
Julkänslan får gärna sitta i hela året om! :)

Lotta sa...

Här har du en jultokig till!
Längtar tills jag får sätta igång CD-spelare på fullt ös med alla mina julskivor!

Kram
Lotta