26 augusti 2008

Har fått en utmärkelse!

Från Kristin med den underbara bloggen I mitt paradis, har jag fått denna fina utmärkelsen. Tack snälla du, jag blev så glad!!! Titta gärna in hos i hennes blogg, hon skriver om inredning i vitt, delar med sig av mumsiga recept och av sina mammafunderingar.



Jag har så svårt att föra utmärkelsen vidare, det finns ju så många fina och mysiga bloggar. Den här gången skulle jag välja 7 st, efter mycket funderande så valde jag följande:

Beas barnslikheter - en riktigt sykunnig mammas blogg

Hedvig och jag - en nybliven mamma, som tipsar om fin inredning

Hemma på landet - en riktig härlig och tokig kvinna, som skriver om allt och lite till

Hemma på vår gata - ännu en nybliven mamma, som inreder mysigt

Lantliga drömmar - en blogg som husbygge och vacker inredning

Sextiotalsvillan - ännu en sykunnig mamma, som inreder ett hus från 60-talet

White navy things - en blogg om inredning i vitt & New England-stil

6 kommentarer:

Stina sa...

Nämen vad gulligt av dig.:-)
Tack så hjärtans mycket gumman.
Kram Stina:-)

Linnéa sa...

Tack så mycket för utmärkelsen!! *glad å stolt*
Ska se till att föra den vidare i nästa inlägg. Kram// Linnéa

Lantliga drömmar sa...

Tusen tack, så snällt! :-)

Härligt med fler jul"tokiga" människor! :-)

Ninis74 sa...

Kikar in och säger HEJ!
Återkommer gärna!

Anonym sa...

Hej tjejen!

Grattis till utmärkelsen!

Tack, kul att du gillade tallrikshyllan. Vi samarbetar bra , jag och maken!

Vi har underbart väder här med sol och 30 grader varmt så jag klagar inte.

Ha det gott!

Kram Bodil.

MiaMaria sa...

Hej!

Grattis till Awarden!!!!

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria