25 juni 2008

En mysig dag












Igår hade vi en riktig mysdag, jag och sonen. Även om det fortfarande var blåsigt och kallt, så passade vi på att vara ute. Lite sol och blå himmel fick vi se bakom alla moln och i solen blev det varmt och skönt, så länge vi var i lä för vinden. Lilleman sprang runt och lekte och sjöng. Han är så go, sjunger mest hela dagarna. Rätt var det var så kom han med en liten blomma som han hade plockat. Mamma blev så glad! Så söt liten blomma var det, i blått, när jag var liten kallade vi dem för "Mormors glasögon" men de har säkert ett annat namn egentligen. Som mellanmål åt vi våfflor med grädde och jordgubbar. Mums va gott det va!!!

4 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!!

Å ungar kan vara så mysiga....*LER*

vilket underbart mellanmål.Tack för tipset!Det ska jag härma idag...mums!

läckra bilder som vanligt.

Kram Nilla

Anonym sa...

Han verkar för söt Lilleman :)

Vilken mysig dag ni verkar ha haft tillsammans och den där våfflan...mums...finns det någon kvar så kommer jag på stört...:)

Kramar

Anonym sa...

Hejsan!

vilka jätte mysiga bilder.
Mums, vad sugen jag blev på våfflor, får nog göra det till lunch.
Kram Bodil.

Lantliga drömmar sa...

Mums vilken smarrig våffla med grädde och jordgubbar! Nu blir jag väldigt sugen! :-)

Din/er son är en underbar skatt, men det vet ni ju redan ;-)

Ha en skön helg!