27 juni 2008

Sommarfräscht i sovrummet








Idag visar jag bilder från vårt sovrum. Sängen köpte vi förra året på Ikea, det är en Hemnes. Innan dess hade vi en ful furu säng, usch och fy säger jag bara. Påslakanen är från Ellos, tyckte att de var så somriga och fina, rutigt i ljusblått och vitt. Tro nu bara inte att hela vårt sovrum är blått när ni tittar på tapeten bakom sängen. Det är en fondtapet, så enbart den väggen är blå. Resterande väggar är ljusa så det blir en fin kontrast och ger sovrummet en sval och skön känsla.

Trevlig helg!!!

9 kommentarer:

Anna sa...

Ser mysigt ut! Blått o vitt är verkligen fräscht!
Trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Vad härligt och sommarfräscht det ser ut.
Jättemysigt bäddset och Hemnessängen är ju så fin :)

Trevlig helg!
Kramar

Marie sa...

Finns det något bättre än att lägga sig i sängen med nybäddade sängkläder!? Det är ju så härligt. Ser jätte fräscht ut med blått och vitt.
Trevlig helg!

Anonym sa...

mysigt! Gillade verkligen tvättbaljan från midsommarinlägget :-)

Stina sa...

Vad fint alltså! Kramis

En inredoholic sa...

Ååå vad fint. Jag älskar blått o vitt. Så fräscht!


Hoppas du får en fin start på veckan! Kram Jannice

n o r d i n g å r d e n sa...

Mycket vackert och smakfullt sovrum med svala somriga färger! Tack för din rara kommentar hos mej! Mari.

Anonym sa...

Har du problem med din blogg?
För mig trasslar allting.
Jag kan inte publicera inlägg, det står att jag bara har 7 meddelanden när jag i själva verket har 13, jag kan inte se era nya inlägg.
Jättekonstigt!
Började strula redan igår.

Kram!

Anonym sa...

Ser du mitt nya inlägg?
Jag ser inte det själv!!!
Allt är jättekonstigt!!!