22 februari 2013

God morgon fredag!


Soluppgången, fotat med mobilen från dotterns rum.
Den här vecka har varit tuff, med en sjuk liten E som inte har velat äta och varit trött och hängig och mest velat bli buren hela tiden. Nu hoppas vi att det vänder och att hon blir piggare igen. 
Idag är det fredag och jag kan inte annat än bli glad när jag drog upp persiennen nu på morgonen och möttes av en gyllene soluppgång. Gårdagen bjöd på mycket solsken och det hoppas jag att även denna fredag gör. Jag behöver solen och ljuset nu känner jag, för man blir så glad när solen skiner.
Hoppas att ni alla får en trevlig helg med mycket solsken!


7 kommentarer:

my Haven sa...

Visst är det en härlig fredag! Speciellt när man har koppen med morgonkaffet i handen. Ser fram emot en helg med familj, vänner och lite tid i ateljén. Kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Stackars liten! Hon som är så liten också och inte kan säga hur det känns och vad hon vill... Du får ta hand om henne och försöka njuta lite av solskenet som lyser in idag! Då känns det i alla fall lite lättare...

Kram och kryakramar till liten E
Petronella

Jessica sa...

Inte roligt då barnen är sjuk men hoppas det blir en bra helg med massa mys. Ha det bra Kram Jessica

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar bild men trist med sjukdomar. Hoppas ni mår bättre i helgen.

Tack för hälsningen hos mig! Klänningen kommer från www.pompdelux.se men förra säsongen (eller förförra kanske). kram Mia

Hanna sa...

Så fin blogg.
Tack för att jag fick titta in.
Ha en fin helg!
Kram
Hanna

Bodil sa...

Stackars liten! Hoppas hon mår bättre.
Vilken vacker soluppgång.
Ha en trevlig helg!
Kram Bodil.

Stolpås Gård sa...

Ja solen ger verkligen energi...
Hoppas lilla E piggar på sig å det snaraste, tror årets förkylningar är av det segare slaget ...
Trevlig helg,
Sussi på Stolpås