13 maj 2008

Fel, fel, fel...

...inte en enda av er gissade rätt!!!

Många av er gissade att paketet innhöll en Kitchen Aid, men se det var fel. Jag tycker allt att ni var lite enkelspåriga *fniss*. Men kanske tog ni för givet att alla redan har en SYMASKIN. För det var nämligen det som paketet innehöll, en Husqvarna Viking. Tack älskade make för en fantastisk födelsedagspresent!!!

Jag förstår inte hur jag klarade mig förut när jag var tvungen att låna mammas gamla Husqvarna från 1978, som visst är fullt funktionsduglig men låter som en hel skrammelorkester. Inget illa menat, lilla mamma, jag är så otroligt tacksam för att jag fått vara hos dig och lånat sin symaskin. Men nu äntligen har jag fått en egen pärla, så nu kan jag sy andan faller på och slipper ta bilen, tyget och motivationen och fara iväg för att kunna sy.
Tyvärr så fungerar det inte att lägga in bilder idag, bara strular, så ni får se min nya vän en annan dag.
Eftersom jag är så snäll, har jag dragit en vinnare trots att ingen svarade rätt. Den lyckliga vinnaren är Tårtsmulan, med bloggen Borta bra men hemma bäst, ett stort GRATTIS till dig!!!!

3 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Åh en symaskin! Vad roligt! Köpte också en symaskin förra året - äntligen! Det här var ju en riktigt trevlig blogg, lägger till dig på bloggkoll.

Ha det bra!

Anonym sa...

Nämen åh vad kul *ler*
Jag som aldrig brukar ha tur *skratt*
Tack snälla snälla du!!!

Vilken underbar make som visste precis vad du önskade dig.
Det måste vara jätteskönt med en egen symaskin och slippa låna andras.

Ta hand om er!
Många kramar

Anna sa...

Vad bra! Tror nog du har mer användning av en egen symaskin än en Kitchen-Aid. ;-)

Grattis Tårtsmulan!

//Truffles