7 maj 2008

Tävling!

Jag fyllde år i slutet av april. Älskade maken min kom hem med det här stora paketet till mig. Gissa om det var spännande att öppna. Inte världens vackraste papper och inslagning, men så kan det var när det blir butiksinslaget. Men vá gjorde det? Jag blev jätteglad, för innehållet var någonting som jag har önskat mig lääänge (och som man egentligen inte klarar sig utan). Det var nämligen...





...nej, jag tänker inte berätta det nu.

Ni får vara nyfikna ett tag till. Det får bli en liten tävling istället. Skriv en kommentar till det här inlägget och gissa vad det var för någonting i paketet. Vinnaren presenteras på tisdag och vinsten är dessa minivimplar i vitt & ljusblått som jag har sytt.




Lycka till!!!



14 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Va kul med tävling! Jag är gärna med :-)

Spännande med så stort paket, vad kan det vara? Gissar på något fint och användbart till köket :-)

Ha det bra!
Lina

Anna sa...

Ser ganska stort ut och något jag förstår att många har ett stort behov av är en Kitchen Aid! Kan det vara rätt svar kanske? ;-)

Livets Ljusa Stunder sa...

jag gissar på en Kitchen Aid :-D Den är man alltid i STORT behov av. Plus att den kommer i stora fina paket.

Pysselsyster sa...

Ja, vad kul med en tävling!
Underbar vinst dessutom. Vill ha ;-)
Nu känner jag mig som en härmapa men jag gissar också på en KA. Det ser dessutom ut som att den kan vara inslagen i en järnaffär eller liknande....

Mamma till 2 prinsar sa...

Oj vad kul med en tävling, jag vill vara med:-) jättefina vimplar! Jag gissar hej vilt på en dammsugare, för det önskar jag mig och är i stort behov av. En sån med supersug o tystgående. I övrigt jättefin sida! ska läsa vidare nu!

Ulrika sa...

Jag gissar på en microvågsugn
åh så fina vimplar

Anonym sa...

Ett STORT GRATTIS i efterskott.
Hoppas du fick en underbar födelsedag.
Hmmm...vad kan det vara i paketet...med risk för att låta tjatig så tror jag att det är en Kitchen Aid eller en självgående dammsugare...jag gissar på en Kitchen Aid.

Kram

Stina sa...

En hushållsassistent tror jag.:-) Kramis gumman

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Så roligt att du gjorde ett avtryck hos mig...så jag kom till en underbar blogg....och en tävling dessutom...*LER*

Jag tror oxå du fått en kitchen aid....för det har jag ett stort behov av att få...fniss...

Kram Pernilla

Living by Milla sa...

Tack för besöket och dina söta ord!
Vad kul att du gillar min skylt, den har jag gjort själv ! :)

Vad spännande med tävling.. jag gissar också på en Kitchen aid eftersom paketet är stort och du har önskat vad det nu är läänge.

kram Camilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

God morgon....!!!
Uppe med tuppen du oxå..hihihi..Jag bor mitt emellan Bohuslän å Dalsland...fast på den bohusländska sidan...mycke viktigt om du frågar min make..hihihi...Strax nordost om Munkedal.Där bor jag.
Du är såå välkommen när jag slår upp porten..

Ha en underbar helg!
Kram Nilla

♥ mamman i huset ♥ sa...

Helt övertygad om att det är en KA, en vit! ALLA vill vi ju ha en så'n! Kram!

Moodboardwithflowers sa...

Å så fint det är med den bruna prickiga dynan. Jag skulle vilja ha den i den andra modellen men då finns den inte i brunt. Trist javisst!

sommar-rummet sa...

Jag gissar att du fått en hushålls assistent! KRAM