29 maj 2008

...och syren!!!




Nu blommar syrenerna för fullt även hos oss. De luktar så gott och är så vackra att titta på. Påminner om barndomens skolavslutningar tycker jag!!!





Det kom rolig post till mig igår, en vinst som jag vunnit. Ibland har man tur! För ett tag sedan var jag med i en tävling som Maud med bloggen GÅRDSROMANTIK HAVSVIKEN anordnade. Det enda man behövde göra för att delta i tävlingen var att lämna en kommentar till tävlingsinlägget i hennes blogg. Av 226 inlägg så blev jag en av vinnarna, vann tredjepriset. Jag blev jätteglad!!!






Titta så fina saker jag vann!!! Stort TACK till dig Maud!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till vinsten!!!
Ja tänk ibland har man tur.
Jättefina saker du vann.

Underbart med syren.
Doften är helt otrolig.

Kramar

Gårdsromantik sa...

Så roligt att du gillade din vinst!


Kram Maud

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis till vinsterna!

underbara saker....

Visst är det härligt med syren...mmmm

Kram nilla

Linnéa sa...

Å vad mysigt med blommande syréner. Det lär dröja innan de börjar blomma här i norr.
Det stjärnmönstrade tyget är beställt från Stoff o Stil. Man fick välja halvmeters-bitar så det var perfekt till lapptäcket. De andra tygerna är alla från Ikea.
Nu ska jag kika vidare på din fina blogg! Ha en fortsatt underbar helg! Kram// Linnéa