19 juli 2008

Stjärnor





Jag har shoppat mera tyg. Denna gången blev det med stjärnor, de är så fina tycker jag. Tack snälla Kristin för shoppingtipset. Vad ska jag sy för nått av dessa fina tyger, undrar ni säker nu. Det ska bli lite av varje, bland annat till kuddfodral, kanske till vimplar mm. Det svarta tyget med vita stjärnor och det vita tyget med svarta stjärnor ska bli en alldeles speciell sak. Men det talar jag inte om just nu. Jag tycker om att vara lite hemlighetsfull, hi, hi...och är du nyfiken får du hålla koll på kommande inlägg.

Trevlig helg!!!

8 kommentarer:

-- sa...

Jättefina tyger du har fått tag på. Ska bli spännande att se vad du ska göra för något. Ha en bra dag! Kram Maria

Anonym sa...

Så läckra tyger!!!
Kan tänka mig att det sys mycket därhemma nu med din nya "födelsedagsvän" :)

Nu blir jag ju så nyfiken!!!
Vad ska du göra med de läckra stjärntygerna...

Kramar!

Anonym sa...

Ja men nu blir jag ju jättenyfiken!! :-D
Den som lever får väl se! :-)
Gillar också stjärnor!

Malin - I min trädgård sa...

Jättefina tyger! Blir väldigt sugen på att ta tag i sy:andet här hemma nu ...

Kristin sa...

Hej!!! Vad kul att du fick tag i lite stjärntyger!!! :-)

Ska bli kul att se dina alster så småningom. Vi har haft fullt upp här, men nu har jag antagit din utmaning om patina!

Kram och ha en bra vecka!
/kristin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Så läckra tyger!!!!

Antar utmaningen...en annandag.kameran ligger i bilen så jag fårfota i em.

Kram Nilla

Anonym sa...

Hejsan!

Vad fina tyger, stars and ska du inte ha lite stripes också, hi hi.
Ska bli kul att se vad det är du har sytt.

Kram Bodil.

bokabosus sa...

Jag har letat med ljus och lykta efter såndana tyger.. Och tydligen så finns de ;) Vart är de köpta??

Mysig blogg du har!!

/Linn